PRIMEBOOTS-VERKKOKAUPPA VISKANIN ALUSTALLA

Ruotsalainen kenkäbrändi Primeboots julkaisi kansainvälisen verkkokaupan Viskanin verkkokauppa-alustalla supernopean toteutusprojektin päätteeksi. Vain muutama viikkoa projektin käynnistyksen jälkeen lanseerattiin uusi, täysin asiakkaalle räätälöity verkkokauppa.

Lanseeraus lyhyessä ajassa

" Tiiviillä ja läpinäkyvällä yhteistyöllä Viskanin tiimin kanssa, lanseerasimme kaksi sivustoa lyhyessä ajassa ja todella tiukalla dealinella. Suora ja nopea kommunikointi ohjasi projekteja alusta loppuun ", sanoo Primebootsin e-commerce manager Madeleine Ahlbäck, joka oli projektivastaava verkkokauppaprojektissa.

Vakaa, nopea ja toiminnoiltaan rikas alusta vastasi tarpeeseen

Primeboots myy korkealaatuisia saappaita, takkeja ja asusteita muotitietoisille naisille. Primebootsin asiakkaat osaavat vaatia korkealuokkaista laatua ja istuvuutta, mutta ovat myös tietoisia kestävän kehityksen merkityksestä. Näihin vaatimuksiin brändi vastaa ja laadun lisäksi keskittyykin paljon tuotannon ekologisuuteen ja tuotteiden elinkaaren kestoon.

Vastatakseen brändimielikuvaa, verkkokauppa-alustalta odotettiin vakautta, nopeutta ja toiminnallisuuksia. Näiden odotusten vuoksi Viskan Streamline 3 oli luonnollinen valinta.

Erittäin lyhyessä ajassa asiakkaamme tuotemerkki sai etsimänsä digitaalisen kodin.

" Kiitos Primebootsin projektipäällikkö Madeleine Ahlbäckin loistavan sitoutumisen ja osaamisen, onnistuimme vain muutamassa viikossa luomaan verkkokaupan, joka heijastaa Primebootsin korkeaa vaatimustasoa ja tiedostavia asiakkaita ", kertoo Viskanin projektipäällikkö Claes Wettéus.

" Dialogi oli erittäin positiivista läpi projektin ja on ollut puhdas nautinto tehdä yhteistyötä Primebootsin kanssa ", jatkaa Wettéus.

Viskanin myötä Primebootsilla on nyt vakaa kumppani, sekä supernopea ja helposti muokattava verkkokauppa-alusta, jota he hakivat kansainväliseen skaalaukseen.

Primeboots-verkkokauppa löytyy täältä: https://primeboots.com/

UUTISKIRJE