Primeboots-verkkokauppa

Viskanin alustalle

Ruotsalainen kenkäbrändi Primeboots julkaisi kansainvälisen verkkokaupan Viskanin verkkokauppa-alustalla supernopean toteutusprojektin päätteeksi. Vain muutama viikkoa projektin käynnistyksen jälkeen lanseerattiin uusi, täysin asiakkaalle räätälöity verkkokauppa.

Lanseeraus lyhyessä määräajassa

"Tiiviillä ja läpinäkyvällä yhteistyöllä Viskanin tiimin kanssa olemme onnistuneet lanseeraamaan lyhyessä ajassa tiukalla aikataululla. Suora ja nopea viestintä on pysynyt mukana projektin alusta loppuun. CMS on upea ja sen kanssa on uskomattoman helppo työskennellä! Jatkamme yhdessä kohti uusia ja jännittäviä projekteja!", sanoo Madeleine Ahlbäck, Primebootsin verkkokauppa- ja projektipäällikkö.

Tarve vakaalle, nopealle ja monipuoliselle alustalle

Moderneille ja muotitietoiselle naisille suunnattu Primeboots myy laadukkaita ja tyylikkäitä saappaita, takkeja, käsineitä, huiveja ja kenkätarvikkeita. Primeboots on korkeatasoinen brändi, joka täyttää korkeimmatkin laatu- ja istuvuusvaatimukset. Pääpaino on kestävyydessä ja kenkien hoidossa.

Brändin tasoa vastaamaan tarvittiin vakaa, nopea ja monipuolinen verkkokauppa-alusta, minkä vuoksi Viskan oli luonnollinen valinta.

Erittäin lyhyessä ajassa projektin alusta lanseeraukseen, Primeboots sai brändilleen haluamansa verkkopresenssin.

"Primebootsin projektipäällikkönä toimineen Madeleine Ahlbäckin suuren sitoutumisen ja osaamisen ansiosta onnistuimme luomaan muutamassa viikossa verkkokauppasivuston, joka vastaa Primebootsin korkeita vaatimuksia ja tiedostavia asiakkaita. Vuoropuhelu koko projektin ajan on ollut erittäin positiivista. On ollut ilo tehdä yhteistyötä Primebootsin kanssa", sanoo Claes Wettéus, Viskanin projektipäällikkö.

Viskan-yhteistyön myötä Primeboots on saanut vakaan kumppanin ja huippunopean alustan, jota se etsi laajentaakseen kansainvälisesti.

Kivijalkamyymälä kasvattaa verkkokauppaa
Kivijalkamyymälä kasvattaa alueen verkkomyyntiä 40%

Tutkimuksen mukaan fyysisen myymälän avaaminen kasvattaa lähialueensa verkkomyyntiä keskimäärin 40%.