BABYWORLDILLE KLARNA SHIPPING ASSISTANT JA INGRID

Babyworld ottaa ensimmäisenä Viskanin verkkokauppa-alustalla käyttöön Klarna Shipping Assistantin (KSA) ja Ingrid-logistiikkapalvelun. Toimitusvaihtoehtoja hallitaan suoraan Ingridin alustalla, ja ne esitetään verkkokaupassa Klarna Checkout-kassalla.

Kuluttajalle lisää toimitusvaihtoehtoja verkkokauppaan

Babyworld on yksi Pohjoismaiden suurimmista lastentarvikekaupoista, jonka mm. Pricerunner valitsi vuoden kaupaksi 2021. Yritys panostaa voimakkaasti kehitykseen ja asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden täyttämiseen.

Babyworld ottaa nyt käyttöön KSA:n (Klarna Shipping Assistant) ja Ingridin Viskanin verkkokauppa-alustalla tarjotakseen asiakkaille lisää toimitusvaihtoehtoja ja helpottaakseen sopivan toimitusvaihtoehdon valintaa.

Toimitusvaihtoehtoja tulee lähiaikoina lisää saataville kuluttajien kysyntään vastaamiseksi ja KSA:n ja Ingridin avulla niitä on helppo lisätä. Babyworld pystyy myös säätämään KSA:ssa esitettyjä toimitusaikoja reaaliajassa todellisen tilauskertymän mukaan.

" Olemme työstäneet sivustokokemusta toden teolla viime aikoina, ja tuntuu hyvältä saada KSA mukaan viemään verkkokauppaamme seuraavalle tasolle ", Babyworldin toimitusjohtaja Dennis Söderqvist kertoo.

Klarna Shipping Assistant ja Ingrid nyt Viskanin alustalla

KSA:n ja Ingridin yhdistelmän avulla Babyworldin on helpompi lisätä tai poistaa haluamiaan toimitustapoja.

Eri toimitusvaihtoehtoihin voidaan myös liittää symboleja tai tunnuksia esimerkiksi ympäristöystävällisyyden, iltatoimituksen, pikatoimituksen tai suositeltavuuden merkiksi.

Monia erilaisia toimitusvaihtoehtoja tarjoavat verkkokauppiaat voivat siten helpottaa kuluttajien mahdollisuuksia löytää itselleen parhaiten sopiva vaihtoehto.

" Olemme viime aikoina toteuttaneet Babyworldin kanssa useita samanaikaisia projekteja, joista yksi on KSA ja Ingrid. Olemme myös toteuttaneet hankkeen, jossa Babyworldin käyttämä varastohallintaohjelmisto Bitlog WMS on integroitu Viskanin API:in. Nyt kaikki palaset loksahtavat paikoilleen ja on aika nauttia ponnistelujen tuloksista ", Viskanin avainasiakaspäällikkö Kristian Erlén toteaa.

Klarnan Shipping Assistant lanseerattiin alkuvuodesta 2020 jatkona maksuyhtiön nykyiselle pikakassalle, joka pystyy nyt käsittelemään myös useita eri toimitusvaihtoehtoja.

Sujuva maksukokemus ja joustavat toimitustavat luovat paremman kokonaiskokemuksen ja lisäävät asiakastyytyväisyyttä. Lisäksi se vähentää hylättyjen ostoskorien määrää ja parantaa verkkokaupan konversiota.

HALUATTEKO TE VÄHENTÄÄ

KITKAA TOIMITUSKETJUSTA?