Engelsons valitsi
verkkokauppa-alustakseen

Viskanin

Erittäin huolellisen valintaprosessin jälkeen Engelsons on valinnut Viskanin uudeksi verkkokauppa-alustakseen. Kovassa kilpailussa viiden muun toimittajan ja alustan kesken tuli selväksi, että Viskan on sekä toimittajana, että alustana paras valinta Engelsonsille. Verkkokaupan liikevaihdon ylittäessä 40 miljoonaa euroa, on tärkeää että alusta pystyy käsittelemään suuria asiakas- ja tilausmääriä ja samalla ylläpitää tehokkaita taustaprosesseja ja hyvää suorituskykyä.

"Pohjoismaisilla markkinoilla on valittavana noin 50 verkkokauppa-alustaa, mutta jos unohdetaan buzzwordit ja keskitytään toimintoihin, käytettävyyteen, sujuviin prosesseihin ja itsenäiseen työskentelyyn jokapäiväisessä elämässä, Viskanin valinta yksinkertaisesti tarjoaa parhaan arvon hinnalle. Haimme aitoa verkkokauppa-alustaa.

Toinen tärkeä syy oli se, että Viskanin avulla vähennämme projektin monimutkaisuutta menettämättä toiminnallisuuksia", sanoo Engelsonsin verkkokauppapäällikkö Philip Utagawa.

Engelsons on Ruotsin 50 suurimman verkkokaupan joukossa. Yritykselle oli tärkeää kuvailla huolellisesti ja suunnitelmallisesti vaatimuksiaan, toiveitaan ja tavoitteitaan tulevaisuutta varten. Korkea kunnianhimo asettaa korkeat vaatimukset vakaudelle ja toimivuudelle. Viskanin alusta vastasi Engelsonsin odotuksia hyvällä kustannusrakenteella nykyhetkeen ja tulevaisuutta varten.

Syitä, miksi valinta osui Viskanin verkkokauppa-alustaan:

• Engelsons saa itsenäisyyttä ja tekniikan kontrolliinsa.
  • Verkkokauppa-alusta, joka tarjoaa korkean suorituskyvyn jopa kovassa kuormituksessa.
  • Skaalautuva alusta, joka on rakennettu verkkokauppiaiden esteettömään kasvuun.

"Engelsonsilla on korkeat tavoitteet tulevaisuudelle ja tarvitsimme toimittajan ja alustan, johon voimme luottaa kaikissa tilanteissa. Hyvin kehitetyn yhteisen kasvumallin ja testatun alustan ansiosta, Viskan on täydellinen tulevaisuuteen", sanoo Stefan Engelson, Engelsonsin toimitusjohtaja.

"Kuten Engelsons, Viskan on työskennellyt alalla monta vuotta ja tunnemme sukulaisuutta ja turvallisuutta valitessamme Viskanin", Stefan jatkaa.

"Olemme iloisia ja ylpeitä siitä, että Engelsons valitsi Viskanin. Meillä on hyvät valmiudet olla vakaa kumppani ja alusta, jonka kanssa Engelsons voi kasvaa saumattomasti yhdessä. Työ alustan kehityksen parissa on tuottanut hedelmää ja näemme, Engelsonsin kaltaisten yritysten luottamuksen meihin laatuleimana", sanoo Kristian Iveling, Viskan Systemin toimitusjohtaja.

Engelsonsin siirtyessä nykyisestä itse kehittämästä verkkokaupparatkaisustaan ​Viskanin alustalle, yritys saa paremman hallinnan prosesseistaan ​​ja paremmat keinot kehittää asiakaskokemusta ilman, että tarvitsee olla vastuussa teknologiasta ja suorituskyvystä.

Viskan User Summit 2023 kooste
Viskan User Summit 2023 - kooste

Vuosittaisen asiakastapahtumamme sisältö koosteena tästä!

Makeup Mekka laajentaa Tanskaan Viskanin avulla

Norjalainen D2C-meikkibrändi laajentaa verkkokauppansa Tanskaan Viskanin alustalla

Haluatko tietää lisää?

Ota yhteys ja autamme verkkokaupan haasteissa.