Omnichannel-lahjakorttiratkaisu

Viskanin ja Diggecardin yhteistyöllä

Viskanin ja Diggecardin kumppanuuden myötä Viskanin asiakkaat saavat nyt lahjakorttiratkaisut helposti käyttöönsä sekä verkkokauppaan että fyysiseen myymälään.

Helpon käyttöönoton ansiosta verkkokauppiaat voivat nopeasti alkaa tarjota lahjakortteja asiakkailleen.

"Olemme iloisia voidessamme toivottaa Diggecardin tervetulleeksi kumppaniksemme. Heidän joustava lahjakorttiratkaisunsa sekä verkkokaupalle että fyysiselle myymälälle täydentää täydellisesti omnikanavastrategiaamme Viskanilla. Odotamme innolla, että voimme luoda vielä enemmän arvoa asiakkaillemme tämän yhteistyön kautta.

Diggecard on osoittautunut luotettavaksi kumppaniksi sekä integraation aikana että jatkuvassa dialogissamme asiakkaidemme kanssa, ja odotamme innolla jatkuvaa menestyksekästä yhteistyötä", sanoo Kristian Iveling, Viskan Systemin toimitusjohtaja.

Simppeli, nopea ja personoitu

Valmiin API-integraation ansiosta uuden asiakkaan perustaminen on hyvin yksinkertaista ja nopeaa. Viskan CMS:ssä on valmis komponentti Diggecardille Klarnan maksuratkaisulla, ja lisää maksuratkaisuja on tulossa.

Kuluttajalle tilausprosessi on erittäin sujuva ja tarjoaa mahdollisuuden personoida lahjakortti tervehdyksellä tai videoviestillä. Lahjakortti lähetetään sitten sähköpostitse tai tekstiviestillä vastaanottajalle. Lisäetu on, että lahjakortin lähetysajankohta voidaan ajoittaa.

Lahjakortin arvoa voidaan käyttää kokonaan tai osittain. Jos lahjakorttia ei käytetä täysin ostopaikalla, summa päivittyy dynaamisesti reaaliajassa, mikä mahdollistaa helpon käytön useissa tilanteissa.

Lahjakorttien tarjoaminen ei ole vain hyvä palvelu ja lisää myyntiä, vaan vähentää myös palautusten määrää. Se myös parantaa asiakasuskollisuutta ja toistuvaa liiketoimintaa, kun vastaanottaja palaa verkkokauppaan ostoksille, mikä edistää pitkäaikaisia asiakassuhteita.

"Diggecard on iloinen voidessaan ilmoittaa kumppanuudestaan Viskanin kanssa, joka on johtava verkkokauppa-alusta Ruotsissa. Tämä kumppanuus mahdollistaa Viskanille Diggecardin markkinajohtavan lahjakorttiratkaisun tarjoamisen helposti verkkokauppias-asiakkailleen. Yhteistyö Viskanin kanssa vahvistaa entisestään asemaamme, laajentaa tavoittavuuttamme ja parantaa tarjontaamme Pohjoismaiden markkinoilla", sanoo Kristian Stølen, Diggecardin kaupallinen johtaja.

Lager157 käyttää Diggecardia Viskan-alustalla

Ensimmäisenä Viskanin asiakkaiden joukossa Diggecardia käyttää Lager157, joka voi nyt tarjota asiakkailleen lahjakortteja verkkokaupassaan. Asiakas voi muutaman yksinkertaisen askeleen avulla ostaa, personoida ja päättää, milloin lahjakortti lähetetään vastaanottajalle.

Viskanin asiakkaiden kiinnostus aloittaa lahjakorttiratkaisujen käyttö on suuri, ja kiitos yksinkertaisen käyttöönoton, monet verkkokauppiaat voivat nopeasti saada lahjakorttiratkaisunsa paikoilleen.

Webinaari: AI, mobiili ja verkkokaupan tulevaisuus

Webinaari

Generatiivinen AI, mobiili ja verkkokaupan tulevaisuus

Tässä webinaarissa saat käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit luoda generatiivisella tekoälyllä konkreettista liiketoiminta-arvoa itsellesi ja asiakkaillesi.

Best practise när du designar e-handel

Webinaari

Webinaari - Saavutettava verkkokauppa

Katso webinaarista tärkeimmät asiat verkkokaupan saavutettavuudesta: mistä siinä on kyse ja mitä asialle tehdä?

Viskan & Recuro - webinaari kestotilauskonsepteista
Webinaari: siirtyminen kestotilausmalliin

Katso tästä Viskanin ja Recuron yhteisen webinaarin tallenne- aiheena kestotilauskonseptit ja niiden potentiaali

Webinaari: Lipscore & Viskan
Webinaari: Asiakaskokemuksen optimointi Lipscorella

Lipscore ja Viskanin yhteinen webinaari 10.5.2023 klo 10.00 - aiheena verkkokaupan tuotearvostelut. Webinaari on englanniksi. Liity mukaan!

Viskanin uusi kumppani: Digizer!
Digizer & Viskan yhteistyöhön

Löysimme Digizeristä loistavan kumppanin auttamaan verkkokauppoja kasvattamaan myyntiään. Lue lisää uudesta yhteistyöstä:

Vill du veta mer?

Kontakta Fredrik för mer information om hur vi kan hjälpa dig.