Vildlandin verkkokauppa uusiksi

Viskanin alustalla

Ulkoilun ja retkeilyn erikoisliike Vildland aloitti verkkokauppatoimintansa vuonna 2018 ja on alusta asti toiminut Viskanin verkkokauppa-alustalla. Sittemmin yrityksen valikoima on kasvanut huomattavasti, ja luonut uusia vaatimuksia verkkokaupalle.

Yhdessä Viskanin kanssa, Vildland julkaisi uuden verkkokaupan uudella designilla, entistä paremmilla toiminnoilla ja optimoidulla asiakaskokemuksella!

Asiakaskokemuksen merkitys Vildlandille ei ole yllätys. Yrityksen elämysmyymälä Boråsissa on valittu useaan otteeseen vuoden kaupaksi Ruotsissa ja Vildland on jo pitkään panostanut tunnelmalliseen asiakaspolkuun. Vildlandille oli tärkeää vahvistaa brändiä kokonaisuutena: verkkokaupassa, sekä myymälässä, josta tunnelmaa heijastetaan myös verkkokaupan puolelle.

"Olemme toimineet vanhalla sivustollamme vuodesta 2018 ilman suuria muutoksia. Sen sijaan, että tekisimme muutoksia olevaan ympäristöön, näimme niin monia etuja ison muutoksen tekemisessä ja lisäarvoa uusissa toiminnoissa." sanoo Vildlandin verkkokauppapäällikkö Tomas Andersen.

Design-uudistus ei koskenut vain uutta ilmettä, vaan projektissa rakennettiin täysin uudet rakenteet menulle ja tuotedatalle. Tällä tavoiteltiin hepommin navigoitavaa sivustoa ja helppokäyttöisempää hakutoimintoa. Vildlandilla oli selkeä näkemys heti alusta asti, miltä sivuston tulisi näyttää. Yhdessä Viskanin designtiimin kanssa he saivat tukea ja asiantuntemusta, jonka avulla pystyimme yhdistämään ulkoasun ja käytön helppouden verkkokaupassa.

"Olemme jo huomanneet valtavan eron ja saaneet positiivista palautetta uudesta designista ja rakenteesta. Uusi hakutoiminto tarjoaa paljon helpommin selkeän kokonaisnäkymän tarjonnastamme ja sivustoa on helpompi navigoida uuden kategoriarakenteen ansiosta", jatkaa Tomas Andersen.

Viskanin design-tiimi rakensi yhdessä Vildlandin kanssa verkkokaupan, joka vastaa sekä asiakkaiden, että Vildlandin odotuksia. Tämä onnistui jalostamalla Vildlandin suunnitelmaa ja tuomalla asiakaskokemukseen lisää intuitiivisuutta.

"Kun rakennamme verkkokauppaa, keskitymme yhtä lailla toimivuuteen ja visuaaliseen houkuttelevuuteen. Hyvän verkkokaupan tunnistaa helppokäyttöisyydestä ja asiakaskokemuksesta.

Vildlandilla oli hyvä ja tyylikäs pohja jost alähteä liikkeelle ja yhdessä UX-, SEO- ja toiminto-osaamisellamme, toteutimme todella raikkaan sivuston, jossa fokus on yksityiskohdissa", sanoo Viskanin digitaalinen suunnittelija Emelie Danninger.

Päivitetyllä verkkokaupalla ja Vuoden Myymälä-voitolla, Vildlandin on hyvä edetä tuleviin seikkailuihin!

Koska on oikea aika vaihtaa verkkokauppa-alusta?
Mistä tiedät, että on aika vaihtaa verkkokauppa-alusta?

Verkkokauppa kehittyy vauhdilla ja verkkokauppa-alustan on tärkeää pysyä kehityksen mukana. Pysyykö sinun alustasi kehityksen vauhdissa?

Käytösanalyysilla parempi konversio verkkokaupassa

Mitä todella tiedät siitä, miten kävijät liikkuvat verkkokaupassasi? Käytösanalyysi paljastaa parhaat kohteet konversio-optimoinnille.

Haastattelussa Makeup Mekka:n TJ Berit Sjøvik

Viskan on toiminut verkkokaupan alustatoimittajana Makeup Mekkalle vuodesta 2017 ja tukenut yritystä laajentamaan kolmeen uuteen maahan.

Anna yhteystietosi olevalla lomakkeella ja otamme sinuun yhteyttä.