Lipscore-integraatio
Viskan verkkokauppa-alustaan!

Tuotearvosteluista ja ostokokemuksista on tullut yhä tärkeämpi ominaisuus jokaisen verkkokauppiaan arsenaalissa. Tuotteiden arvostelut ja luokitukset verkkokaupassa parantavat voimakkaasti konversiota ja lisäävät samalla uskottavuutta ja hakutehoa. Nyt Viskan aloittaa yhteistyön arvostelusovellus Lipscoren kanssa ja Makeup Mekka on ensimmäinen asiakas, joka aktivoi Lipscore-integraation Viskanin verkkokauppa-alustalla!

Käyttäjien luomalla sisällöllä on painoarvoa

Tuotteen ja verkkokaupan uskottavuus ovat yhä tärkeämpiä kilpailun kasvaessa. Siksi käyttäjien luomalla sisällöllä ja tuotearvioilla on painoarvoa verkkokaupassa. Integroimalla Lipscoren verkkokauppa-alustaansa, Viskan saa vahvan kumppanin, sekä uuden lisätoiminnon jolla auttaa verkkokauppiaita lisäämään kilpailukykyään.

Integraatio Viskanin verkkokauppa-alustan ja Lipscoren välillä on valmis ja nyt Viskanin uudet ja vanhat asiakkaat pääsevät helposti alkuun Lipscoren kanssa.

“Yksi Lipscoren suurista vahvuuksista on kuluttajien helppous tehdä tuotearvosteluja. Lipscore on integroitu Viskanin verkkokauppa-alustaan, joten verkkokauppias voi helposti saada olemassa olevia arvosteluja avautuessaan uusia markkinoita. Jotain, joka on todella arvokasta kasvaville verkkokauppiaille", sanoo Gunilla Esbjörnsson, markkinointipäällikkö Viskan

Kasvattaa konversioastetta

Lipscorella on vastaavien sovellusten keskuudessa ylivoimaisesti paras vastausprosentti kuluttajilta. Lipscore-sovelluksen avulla verkkokaupan asiakkaiden on helppoa, nopeaa ja vaivatonta arvioida tuotteita ja yrityksiä. Koska Lipscore kerää arvioita ja arvosteluja oston yhteydessä, he myös takaavat, että jokainen arvostelu on täysin aito.

Viskanin asiakkaiden on nyt helppoa kerätä, analysoida ja hallita suuria arvostelumääriä. Arvostelut auttavat asiakkaita tekemään oikeita ostopäätöksiä verkkokaupassa.

"Tuotearvostelut ja muut käyttäjäarvostelut kasvattavat konversioprosenttia, lisäävät liikennettä ja lisäävät asiakkaiden luottamusta, mutta kerättyä dataa voidaan käyttää myös sisäisesti verkkokaupan logistiikan, ostojen, asiakaspalvelun ja työn optimointiin, mutta myös edistämään myymälöiden toimintaa", sanoo Jonny Hansen, Lipscoren Chief Revenue Officer.

"Haluamme tarjota Viskanin asiakkaille parhaat edellytykset menestyä verkkokaupassa. Lipscoren ja Viskan-verkkokauppa-alustan integroinnin ansiosta asiakkaat saavat todella hyvät mahdollisuudet antaa arvosteluja ja arvioita, mikä on tärkeä osa nykypäivän verkkokauppaa. Olemme erittäin iloisia yhteistyöstä", sanoo Gunilla Esbjörnsson, Viskanin markkinointipäällikkö.

Yhteistyö Viskanin kanssa

Viskanille yhteistyö Lipscoren kanssa tarkoittaa laajempaa palvelutarjontaa verkkokauppiaiden suuntaan. Viskan Open API mahdollistaa nopeat, turvalliset ja vakaat integraatiot kumppanisovellusten ja Viskanin verkkokauppa-alustan välillä.

Viskan on Premium-tason verkkokaupopa-alusta brändeille, vähittäiskaupalle, B2B:lle ja subscription-konsepteille. Alustamme tarjoaa huippuluokan suorituskyvyn ja aitoa skaalautuvuutta — parhaan asiakaskokemuksen edellytykset.

Lipscore on maailman tehokkain ratkaisu asiakas- ja tuotearvostelujen keräämiseen. Lipscoren avulla verkkokauppiaat voivat kerätä 2-4 kertaa markkinastandardia enemmän asiakaspalautteita. Tämä tarjoaa suuria määriä arvokasta asiakasdataa ja lisää osaltaan Googlen liikennettä ja vahvistaa samalla asiakkaiden luottamusta – mikä kasvattaa konversiota. Lipscore tarjoaa myös automaattisen arvostelujen käännöksen, Q&A-toiminnon sekä mahdollisuuden seurata ja kommentoida arvosteluja.

Jos sinulla on kysyttävää Viskan-verkkokaupan alustasta tai Lipscoresta, ota yhteyttä:

Viskan Oy:n toimitusjohtaja Jussi Moilanen

jussi.moilanen@viskan.fi

Chief Revenue Officer Jonny Hansen

jonny@lipscore.com

Verkkokaupan konversio-optimointi, osa 3/5: Verkkokaupan tuotesivu
Verkkokaupan tuotesivu optimointikohteena

Osa 3/5: Tuotesivu on yksi eniten vaikuttava tekijä verkkokaupan konversioon. Ota tästä vinkit tuotesivun konversio-optimointiin ->

Haastattelussa Makeup Mekka:n TJ Berit Sjøvik

Viskan on toiminut verkkokaupan alustatoimittajana Makeup Mekkalle vuodesta 2017 ja tukenut yritystä laajentamaan kolmeen uuteen maahan.

User generated content
Vahvista brändiä ja kasvata myyntiä sosiaalisessa mediassa

Merkityksellisyys, social proof ja UGC ovat tärkeitä asioita, kun kasvatat verkkokaupan myyntiä sosiaalisen median avulla. Lue tästä käytännön neuvot Instagramin hyödyntämiseen.

10 vinkkiä: myy enemmän Instagramin avulla

Hyödynnä asiakkaidesi luomaa sisältöä verkkokaupassa ja valjasta Instagramin täysi potentiaali.