Lipscore-integraatio
Viskan verkkokauppa-alustaan!

Tuotearvostelut ja ostokokemusten jakaminen ovat yhä tärkeämpi osa jokaisen verkkokauppiaan työkaluvalikoimaa. Tuotearviot ja -kommentit parantavat verkkokaupan konversiota ja samalla lisäävät kaupan uskottavuutta ja hakukonenäkyvyyttä.

Viskan aloitti yhteistyön tuotearvostelusovellus Lipscoren kanssa ja integraation ensimmäinen yhteinen asiakas Viskan verkkokauppa-alustalla on norjalainen meikkibrändi Makeup Mekka!

Tuotteen ja kauppiaan uskottavuus kasvattavat merkitystään verkkokaupan kilpailun kovetessa. Tuotearvostelut perustuvat käyttäjien tuottamaan sisältöön, ja siksi niissä on paljon potentiaalia tuottaa nopeasti suuri määrä laadukasta sisältöä verkkokauppaan ja tämä on hyvä kilpailuetu tuotemerkeille verkkokaupassa.

Integroimalla Lipscoren verkkokauppa-alustaansa, Viskan auttaa verkkokauppiaita parantamaan kilpailuasemiaan ja tarjoaa todella tehokkaat työkalut tuotearvosteluiden hyödyntämiseen.

Lipscoren ja Viskanin välinen integraatio on nyt toiminnassa ja Viskanin asiakkaat voivat aloittaa sovelluksen käytön nopeasti.

"Yksi Lipscoren suurimpia vahvuuksia on se, miten helppoa arvostelun antaminen on asiakkaalle. Integraation ansiosta, verkkokauppias voi myös hyödyntää helposti jo saatuja arvosteluja uusien markkinoiden avaamisessa. Tämä on todella arvokasta kasvaville verkkoauppiaille", sanoo Viskanin markkinointipäällikkö Gunilla Esbjörnsson.

Lipscorella on markkinoiden paras vastausaste kuluttajilta ja se näkyy tuotearvostelujen määrässä. Lipscoren sovellus tekee arvostelun kommenttien ja antamisesta helppoa ja nopeaa verkkokaupan asiakkaille. Arvosteluja voi antaa tuotteelle ja yritykselle.

Lipscore pystyy myös takaamaan jokaisen arvostelun aitouden, keräämällä arvosteluita ostoksen yhteydessä. Viskanin asiakkaille merkittävä etu on kyky kerätä, analysoida ja hallinnoida suuria arvostelumääriä, dataohjautuvan päätöksenteon tueksi.

"Tuotearvostelut ja muut käyttäjien arviointimuodot kasvattavat konversioastetta, kävijäliikennettä ja asiakkaiden luottamusta, mutta kerättyä dataa voidaan käyttää myös sisäisesti myymäläketjussa tai verkkokaupassa - logistiikan, ostojen, asiakaspalvelun ja myymälätoimintojen optimointiin", sanoo Lipscoren Chief Revenue Officer Jonny Hansen.

"Me haluamme antaa asiakkaillemme parhaat edellytykset menestyä verkkokaupassa. Kiitos Lipscoren ja Viskanin integraation, asiakkaamme saavat loistavia mahdollisuuksia lisätä arvosteluja ja kommentteja, mikä on tärkeä osa nykypäivän verkkokauppaa. Me olemme todella onnellisia tästä ynteistyöstä", jatkaa Gunilla Esbjörnsson.

Viskanille tämä yhteistyö tarkoittaa vielä laajempaa tarjontaa verkkokauppa-asiakkailleen. Viskan Open API jatkaa kehittymistään nopeana, turvallisena ja vakaana integraatiorajapintana Viskanin ja kumppaneiden välillä.

Jos haluat tietää lisää Viskan verkkokauppa-alustasta ja Lipscoresta, ota yhteyttä:

CEO @Viskan Oy, Jussi Moilanen

jussi.moilanen@viskan.fi