Omni-handel i världsklass

- Lager 157 och Viskan System tar riktning mot framtiden och tecknar nytt samarbetsavtal kring omni-handel i världsklass.

Förnyat samarbetsavtal

Efter sju års gemensamt arbete och fokus på att bygga OMNI-handel i världsklass har nu Lager 157 och Viskan System förnyat samarbetsavtalet.

”Vi har under många år utvecklat omnihandelfunktionalitet som en del i Viskan E- handelsplattform. Genom automatiserade processer och heltäckande saldohantering har vi tillsammans med Lager 157 skapat en friktionsfri e-handelsupplevelse, inte bara på nätet utan också i butik. Butikerna kan nyttjas som smarta och lokala hubbar för e-handel med plock och pack, lämna ut, skicka och returnera order. Det ska bli riktigt kul att fortsätta följa Lager 157 på nära håll och stötta deras fantastiska resa med lönsam tillväxt i högt tempo!" säger Kristian Iveling, VD på Viskan System.

”Just leveranssäkerheten är något som vi både pushar hårt och uppskattar mycket i vårt samarbete med Viskan” säger Joachim Jerkersson, Systemchef hos Lager 157.

Stefan Palm, Lager 157s grundare och VD fyller i: ”Med det långvariga samarbetet kring plattformen är ambitionen nu att ta nästa steg i utvecklingen. Starkare och exaktare kampanjer och leveranser samt internationell konkurrenskraft står högt på agendan. Vi har mycket intressant i utvecklingsportföljen men allra mest spännande känns projektet ”TRUE DATA” som handlar om hur vi verkligen får datan att leverera mervärde i skärningen mellan AI och människa”

Kundcase Good For Me
Bygg ditt varumärke och driv försäljning genom sociala medier

Relevans, social proof och User Generated Content (UGC) är några av de saker man behöver ha koll. Här reder vi ut det du behöver veta.

Kundcase Good For Me
Abonnemang som affärsmodell med Viskan subscription

Har du funderat på att erbjuda dina kunder att abonnera på dina produkter eller tjänster? Det kan visa sig vara ett fantastiskt beslut!