Viskan E-handelsplattform stärker sitt erbjudande genom partnerskap med Stendahls

Viskan E-handelsplattform, med inriktning på att maximera digital tillväxt och användarupplevelse, ingår partnerskap med Stendahls, en ledande fullservicebyrå med gedigen kompetens inom digitala strategier, kreativ marknadsföring och varumärkesbyggande. Detta strategiska partnerskap positionerar Viskan ännu starkare på den digitala marknaden och stärker företagets förmåga att erbjuda heltäckande och högkvalitativa lösningar till sina kunder.

Detta partnerskap kombinerar Viskans tekniska expertis och engagemang för att möjliggöra friktionsfri tillväxt inom e-handel med Stendahls förmåga att skapa starka digitala strategier och kommunikationslösningar. Tillsammans kommer de att erbjuda kunder en överlägsen och heltäckande lösning för sina digitala affärsbehov.

Känns väldigt spännande att Stendahls och Viskan nu ingår ett partnerskap. Stendahls fantastiska kreativitet och kunskap inom kommunikation kombinerat med Viskans riktigt starka tech gör att vi tillsammans kan accelerera tillväxt för företag som inte nöjer sig med bortförklaringar kring en tuff marknadssituation, utan verkligen har ambitioner att få ut mer av sin e-handel framåt" säger Kristian Iveling, VD Viskan.

"Vi är ständigt på jakt efter riktigt bra partners som kan bidra till att förbättra våra kunders affärer. Viskans plattform och erbjudande i kombination med Stendahls expertis inom kommunikation, design och tech är en riktigt bra kombination för framtiden!" säger Fredrik Adlemo, affärsområdeschef digitala plattformar och e-handel på Stendahls.

Partnerskapet möjliggör att Viskan kan erbjuda ännu mer omfattande lösningar till sina kunder. Kunderna kommer att ha tillgång till partners som ansvarar för hela processen, inklusive plattform, integrationer och design. Detta gör att kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet medan de överlämnar sina digitala behov till två branschledande experter.

Viskan - e-handelslösning för tillväxt och smidiga integrationer

Viskan E-handelsplattform erbjuder en browserbaserad SaaS-plattform, ett användarvänligt CMS och ett öppet API som möjliggör smidiga integrationer med externa system. Med sin omfattande erfarenhet och expertis inom både design och tillväxtstrategier, är Viskan dedikerad till att hjälpa e-handelsföretag att lyckas i den digitala världen genom att erbjuda effektiva systemlösningar och affärsutveckling.

Stendahls - en strategisk partner för digital transformation

Stendahls, en del av iO, är en av Sveriges ledande fullservicebyråer med gedigen kompetens inom teknik, tjänstedesign och kreativitet. Med fokus på kundupplevelse, långsiktiga relationer och innovativa lösningar hjälper man varumärken att accelerera sin tillväxt.

Partnerskap som banar väg för framtidens e-handel

Detta partnerskap markerar en betydande förstärkning av Viskans erbjudande och positionerar dem som en ledande aktör för företag som söker partner för att driva sina digitala handelsstrategier till nya höjder.

Läs vidare

E-handelsplattformar för abonnemangsmodeller

Den största fördelen med en subscription affärsmodell är att det blir förhållandevis enkelt för dig att planera din verksamhet.

När är det dags att byta e-handelsplattform
När är det dags att byta e-handelsplattform?

E-handel utvecklas i en rasande takt och som en online-handlare är det viktigt att hålla jämna steg med utvecklingen. Ladda ner vår guide här.

Kundcase Good For Me
Abonnemang som affärsmodell med Viskan subscription

Har du funderat på att erbjuda dina kunder att abonnera på dina produkter eller tjänster? Det kan visa sig vara ett fantastiskt beslut!

Vill du veta mer?

Kontakta Fredrik för mer information om hur vi kan hjälpa dig.

Viskan System AB Druveforsvägen 8A 504 33 Borås +46 33-20 60 20 info@viskan.se